Achizitie echipamente IT
Achizitie software
Solicitare ofertă furnizare
PACHETE SOFTWARE (CONȚINUT EDUCAȚIONAL) ȘI INSTRUIRE
În vederea achiziționării de produse și servicii în cadrul proiectului „Clever Don – Îmbunătățirea performanțelor Liceului Don Orione Oradea prin dotarea școlii cu un Laborator SMART”, Liceul Don Orione, în calitate de beneficiar, vă adresează prezenta solicitare pentru transmiterea unei oferte tehnice și financiare, în conformitate cu documentația atasata prezentei solicitari.
Așteptăm oferta dumneavoastră, până la data de 04.10.2024, ora 15:00. Aceasta trebuie întocmită în conformitate cu cerințele din caietul de sarcini și documentația atasata.
Precizări pentru operatorii economici interesați să depună ofertă:
Ofertele vor fi transmise exclusiv prin e-mail la adresa liceudonorione@yahoo.com până la data de 10.2024, ora 15:00
- Oferta trebuie întocmită, în conformitate cu cerințele din caietul de sarcini și documentația atasata
- Prețul ofertat trebuie să fie exprimat în LEI, fără TVA
- Termenul de valabilitate al ofertei – minim 60 zile de la data limită de depunere a ofertei
- Valoarea ofertei nu trebuie să depășească valoarea estimată a achiziției
- Caietul de sarcini si modelele de documente pentru ofertanti se pot descarca pe la: https://www.ldo.ro/achizitii-pnrr/
Pentru informații suplimentare vă rugăm să vă adresați în scris la adresa de email mihellerpeter@gmail.com persoană de contact MIHELLER MARTIN PETER.
Achizitie mobilier
Solicitare ofertă furnizare
MOBILIER – SMARTLAB
În vederea achiziționării de produse și servicii în cadrul proiectului „Clever Don – Îmbunătățirea performanțelor Liceului Don Orione Oradea prin dotarea școlii cu un Laborator SMART”, Liceul Don Orione, în calitate de beneficiar, vă adresează prezenta solicitare pentru transmiterea unei oferte tehnice și financiare, în conformitate cu documentația atasata prezentei solicitari.
Așteptăm oferta dumneavoastră, până la data de 04.10.2024, ora 15:00. Aceasta trebuie întocmită în conformitate cu cerințele din caietul de sarcini și documentația atasata.
Precizări pentru operatorii economici interesați să depună ofertă:
Ofertele vor fi transmise exclusiv prin e-mail la adresa liceudonorione@yahoo.com până la data de 10.2024, ora 15:00
- Oferta trebuie întocmită, în conformitate cu cerințele din caietul de sarcini și documentația atasata
- Prețul ofertat trebuie să fie exprimat în LEI, fără TVA
- Termenul de valabilitate al ofertei – minim 60 zile de la data limită de depunere a ofertei
- Valoarea ofertei nu trebuie să depășească valoarea estimată a achiziției
- Caietul de sarcini si modelele de documente pentru ofertanti se pot descarca pe la: https://www.ldo.ro/achizitii-pnrr/
Pentru informații suplimentare vă rugăm să vă adresați în scris la adresa de email mihellerpeter@gmail.com persoană de contact MIHELLER MARTIN PETER.